11 jan. 2012

Onsdag

Igår var det full rulle hela dagen! Föräldragruppen började ju igår igen. Det var skönt att träffa dom igen! Dock är vi inte så många längre och det är lite tråkigt tycker jag.

När vi kom hem bakade jag bröd, lagade mat, hjälpte till med tvätten och underhöll Vilda. Var skapligt trött när det var dags att sova!

Idag har Vilda och jag tagit det lugnt. Vi var ute och gungade en liten stund förut i det fina vädret! Det var med skräckblandad förtjusning, fast mer åt det förtjusande hållet! En granne kom och fråga om vi ville ha en resesäng och jag kände att jag levde upp till "gratis är gott" så nu har vi TVÅ!

Camilla var här och hälsade på förut, och det var inte igår vi sågs så det var roligt! Efter att hon gick så har kvällen mest bestått av att underhålla ungen som har varit övertrött, men vill inte lägga henne för tidigt för då sover hon bara en liten stund och vaknar och är klarvaken.

Imorn blir det lugnt vad jag vet än så länge, har inget inplanerat. För väl se lite vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag slappa lite i soffan innan kudden vill ha sällskap! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar