2 jan. 2012

2012!

Jag vet att jag förmodligen är skittråkig som aldrig skriver något och när jag väl skriver något så är det inget vettigt iallafall. Jag vet ju dock inte ens om det är någon som läser vad jag skriver iallafall?

Nyår firade vi iallafall med min kära vän och Vildas gudmor, Matilda! Alla var helt nyktra vilket jag ändå kan tycka är ganska skönt. Tycker det har varit lite för mycket alkohol kring Vilda på sista tiden så det var skönt! Vi lagade 3-rätters tillsammans och fördrev tiden med lite Monopol för att inte sitta i ett varsitt hörn i soffan och titta på Tvn. Vilda somnade runt 9-tiden men vaknade strax innan 12 och ville ha välling, så hon fick vara med på tolvslaget! Lite läskigt var det ju, och det kan jag ju förstå, plus att hon var nyvaken också! Vi traskade över vägen hem till oss runt ett-tiden då var alla trötta som djur!

Idag har vi varit och hälsat på Maria och Cewin! Det var alldeles för längesen.. Jag och Vilda gick och mötte upp Maria för att gå och hämta hem Cewin som numera går på dagis några dagar i veckan! Efter det blev det att handla lite och sen vidare hem till dom för att äta tacos, busa, mysa och snacka skit! Bra dag!

Nu tänker jag gå och lägga mig, eller jag ligger redan i sängen, så det blir att ligga och vänta på att John blund ska komma!

Godnatt och gott nytt år!

2 kommentarer:

  1. Ja det var en bra dag. :D Kan du inte se statistik på hur många som läser din blogg? :P

    SvaraRadera
  2. jag läser vad du skriver iallafall :)

    SvaraRadera