21 feb. 2012

Fettisdagen!

Idag har jag gjort hemmagjorda semlor för första gången, dagen till ära!! Måste erkänna att dom blev ganska goda faktiskt. Maria och Cewin var här och hjälpte mig lite också :) och höll mig och Vilda sällskap. Blev ingen mammagrupp för oss idag, var skönt att vara lite hemma efter helgen :) tror att Vilda tyckte det med.

Imorn ska jag och kanske Micke, vill helst ha hjälp av honom, välja tapeter till lägenheten vi ska flytta till! Spännande, men svårt om jag får säga mitt. Är ju inte min starkaste sida det där med inredning och grejer. Jag nöjer mig för lätt med det som finns.

Nu ska jag nog göra mig en till semla, kan ju inte bara låta dom ligga därute i köket helt ensamma. Sen blir det Big Brother! Finns ju ganska många att störa sig på i årets säsong. Vilka folk det finns alltså!!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar