2 feb. 2012

Torsdag

Idag har Vilda och jag tagit det väldigt lugnt. Ganska skönt det med. Blev bara en liten promenad runt kvarteret med M när han kom hem från jobbet. Jag har hunnit sökt lite jobb, men meeeer måste sökas! Så himla svårt när man inte vet vad man egentligen vill.. Men nu är det bara att söka söka söka så det blir nåt jobb till sommaren. Det värsta är väl att alla tänker så, jag är ju inte direkt ensam om att vilja ha ett jobb!

Karln är iväg på musikquiz på Hugo så här sitter jag ensam i soffan och tittar på Sveriges värsta bilförare. Har precis ätit lite tacopaj och sallad dom gav slängde ihop förut! Blev helt okej trots inte så mycket fyllning. Varvar soffläget med spring in till V som har en hemsk hosta.. Hon hostar nästan så att hon kräks och så blir hon ledsen, mammas snutta <3

Imorgon är det fredag och det enda inplanerade är att vi ska titta på en lägenhet. Ska bli spännande och se om det är vad vi är ute efter. Har pratat lite löst om att gå på bio imorgon, men då måste barnvakt fixas och bil. Då får se hur det blir med den saken.

Ne nu ska jag sluta bladdra och titta på Biggest Loser Sverige! Juste måste ju bara berätta att Vilda har fått 2 tänder!!! Så stolt jag är!! Hon börjar bli stor nu.

Slänger in några bilder med!

Puss & Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar