18 feb. 2012

Sovmorgon

Hur skönt är det inte att ligga kvar i sängen på morgonen? Just nu ligger jag och lyssnar på musik och bara är. Micke och Vilda är uppe och busar, jag kunde inte sova vidare för att det var en liten plutt som hade hur mycket som helst att berätta när hon vakna :) men kvar i sängen ligger jag iaf, underbart! Vi försöker ju att ta varannan morgon på helgerna då Micke är ledig så att jag får sova lite också. Det uppskattas till tusen! Min älskade <3

Snart blir det att gå upp, äta lite, göra sig i ordning och packa lite för att åka till min vän Sandra i Tjällmo. Vilda och jag blir kvar där tills imorn :) ska bli skönt att komma bort lite (eller hem?). Jag har ju faktiskt bott där mina 13 första år i livet. Hoppas iaf på en härlig helg med mycket skitsnack, promenad, mat, skratt, bus med V jaa ni fattar! :)

Bjuder på en bild på min musikaliska dotter! ;) <3

Trevlig helg på er! :)

Puuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar