25 feb. 2012

Lööööördag, mysdag

Idag blev det en dag i stan för mig och älskling. Var barnfria, Mimmie vaktade lillan sålänge! :) det uppskattas verkligen.

Vi prövade att åka till Hageby, har aldrig varit där förut, men jag kommer nog inte åka dit igen heller. Blev lite nytt till mamman faktiskt! Woho! 2 par jeans, en skjorta, en typ "blus", foundation och mascara :) följde med en body och ett par solglasögon till lillan också. Blev ett minneskort till våran digitala fotoram med som vi fick förra julen som vi inte använt än, men nu ska det bli åka av!

Avslutade vår stadstrip med käk på Texas Longhorn eller vad det heter. Det var inte dumt det heller!

Kom hem till en övertrött unge som troligtvis saknade sin mamma som bara skrek och skrek. Men efter lite gos, välling, blöjbyte, pyjamas och tandborstning somnade hon så sött. Mammas gullunge <3

Mimmie och jag har precis tittat på Melodifestivalen och kollat på lite tapeter. Nu blir det lite film och sen hämta hem M, sen kommer nog jag sova gott inatt.

Godnatt mina vänner! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!

Slänger in en bild på gårdagens gottigheter och en vilding som sover så sött efter natt/morgonvällingen :)

1 kommentar:

  1. Ja det är klart att du också vet hur bra dom skulle vara, glömde bara bort! :)

    SvaraRadera