28 dec. 2011

Mellandagarna

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, tycker bara att det är himla tråkigt att internetet har ballat ur på min dator... Så kan bara använda telefonen för tillfället och blir så jobbigt att skriva då. Men vi lever iallafall och har fått massa god mat, fina julklappar och umgåtts med familj och vänner.

Micke åkte till Norge igår runt lunch och kommer hem imorn kväll. Saknar honom! Vildingen och jag har umgåtts massa med Matilda nu under mellandagarna! Bäst att passa på när hon är ledig. Idag däremot så har Vildingen och jag varit hemma hos min mamma och pappa och tvättat lite. Blev ju ingen tvättid bokad nu runt juldagarna och så är det så svårt att få tvätten att funka när man är själv så då passade jag på att tvätta där. Mun faster med familj kom dit en sväng också, trevligt att träffa dom!

Nu däremot ska jag försöka att sova faktiskt. Brukar bli alldeles för sent annars då tänkte passa på att försöka vända på det så att jag slipper vara svintrött jämt! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar