8 dec. 2011

torsdag

Idag har Vilda och jag tagit det ganska lugnt. Blir ju mer och mer passning på lilla fröken eftersom att det bara går bättre och bättre för henne att krypa. Vi har ett soffbord med hylla under, och den är ju jättebra att ta tag i och så finns det ju massa saker på den hyllan också som är roliga att försöka ta från mamma och pappa. Det hon inte har förstått är att hon inte riktigt klarar av det ÄN, så hon ramlar och slår sig. Igår invigde vi hennes bollhav som hon fick i doppresent av Camilla och Sanna och det var ju väldigt spännande, ska bli kul att se hur det kommer att utvecklas. Just nu sitter hon bara och tittar och plockar lite med bollarna, men framöver kan jag tänka mig att dom där bollarna kommer finnas i hela lägenheten och att jag kommer svära över dom.

Idag kom det någon tandlös gubbe och plingade på dörren, från Säkerhetsservice sa han att han och hans björnligan-kompanjon var ifrån. Dom fick iallafall skruva dit en sån där metallplatta så att man inte kan stoppa in en skruvmejsel och öppna dörren. Om man nu kunde det innan vet jag inte, men det var vad dom sa. FYRAHUNDRA!? skulle dom ha för det. Jaja bara hoppas att det funkar nu då!

Vildingen och jag spenderade någon timme eller två hos Camilla idag också, myyys! Hon fick fina kläder också, Camilla hade varit i Ullared. Det bugar och bockar vi för! Kläder är ju sånt som alltid går åt.

Nu har jag försökt att få över lite bilder från telefon till datorn utan att krångla allt för mycket, men misslyckades totalt. Så bilder får komma vid ett senare tillfälle.

1 kommentar: