24 dec. 2011

Uppesittarkväll för både mig och lillan!

Tanken var att det här skulle skickas i natt vid ett ungefär men som vanligt så la jag till för mycket bilder så mailet blev för stort och inte skickades. Så när ni läser det här, tänk igår.

Hemma efter en kväll hos mor och far. Blev ingen vinst för mig. Pappa där emot vann nån typ av lott! Turgubben!

Vildingen hade inga som helst planer på att somna. Hon var svintrött redan klockan 9 men slog inte ihop sina blå förrens 5 i 12. Efter det kunde jag göra allt med henne utan att hon vakna. Byta blöja, ta på pyjamas, overall, mössa, sockar och sätta henne i bilstolen och åka hem, ta av henne overallen, mössan, sockarna och lägga henne i sängen. Snacka om trött brud! Imorn blir nog också en lång dag för fröken, ska bli så himla kul att fira hennes första jul! Godnatt mina vänner, snart dags att vakna igen för tror inte att damen ger mig nån sovmorgon här inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar